Етикетни и картови принтери

Баркод Системи България ООД е единственият сертифициран ZASP (Zebra Authorized Service Provider) за България. През 2010 година, компанията за пръв път получава статус и на Card Specialist Partner. В нашите сервизни центрове - в София и във Варна, работят висококвалифицирани, преминали обучения и сертифицирани от Zebra сервизни специалисти (ZASE - Zebra Authorized Service Engineer). Със статута си на ZASP, Баркод Системи България ООД, е  оторизирана да извършва гаранционно и извънгаранционно сервизно обслужване на всички Zebra продукти на територията на страната.

Всички ремонтни дейности се извършват в нашите сервизни центрове или на място при клиента, тук в България, при изключително високите изисквания за качество на Zebra Technologies Inc., наложени в целия свят. Като добавим и широката гама резервни части, поддържани на склад, нашите клиенти получават сервиз и техническа поддръжка на много високо ниво, в изключително кратки срокове.

Баркод Системи България ООД предлага:

  • Гаранционно сервизно обслужване
  • Извънгаранционно сервизно обслужване
  • Абонаментно сервизно обслужване за всички устройства на Zebra Technologies Inc. - гаранционни и извънгаранционни, в това число и такива, които не са доставени от Баркод Системи България ООД
  • Специални условия и преференциални цени на договори за сервизно обслужване, активирани за новозакупени етикетни баркод принтери Zebra.

Според конкретните нужди на клиента, Баркод Системи България предлага сервизни договори за етикетни баркод принтери с различен обхват. Сервизният договор представлява "разширена гаранция”, която се закупува със закупуване на устройството и гарантира, че ще разполагате с работещо устройство за целия период до изтичане на договора без никакви скрити разходи. Сервизният договор е предназначен за всички новозакупени Zebra етикетни баркод принтери и се сключва за период от 3 или 5 години с възможност за подновяване. При наличие на активиран сервизен договор, Баркод Системи България гарантира:

  • Отремонтиране на устройството, в рамките на 3 дни за “BCS Service From Start Bronze” и 24 часа за “BCS Service From Start Gold” след получаването на устройството в сервизния център на Баркод Системи България ООД.
  • Всички сервизни дейности се извършват със средства и за сметка на Баркод Системи България ООД от специалисти, притежаващи ZASE (Zebra Authorized Service Engineer) сертификат.
  • Предоставяне на клиента на оборотно устройство до пълното отстраняване на повредата, при невъзможност повреденото устройство да бъде отремонтирано, в рамките на посочения срок.
  • Предоставяне на консултации по телефон или електронна поща.
  • Транспорт и застраховка за сметка на Баркод Системи България на отремонтираното устройство до обект на клиента на територията на
    страната.

За да получите повече информация относно предлаганите от Баркод Системи България ООД сервизни решения за Zebra продукти, не се колебайте да се свържете се с нас.