Разносна търговия

Разносната търговия е пазарен сегмент, при който се усеща в голяма степен ефекта от внедряването на системи за мобилно събиране и обработка на данни. Проблемите при разносната търговия са в големия обем документи, които се попълват при клиента за сметка на необходимото внимание към всеки отделен клиент.

При наличието на мобилна система, дилърът разполага с цялата необходима информация на едно компактно устройство - складови наличности, маршрут, клиенти, отстъпки за всеки конкретен клиент, непогасени задължения на клиентите и др.

Тази система дава на дилърите повече време да продават, повишава удовлетворението на клиентите, увеличава броя на посетените обекти и намалява цената на труда. Това води до увеличаване на печалбите на внедрилия системата.
 
Основните предимства, съпътстващи внедряването на системни решения за разносна търговия са:

  • Осъвременяване и модернизиране на мобилния бизнес до едно високотехнологично конкурентноспособно ниво;
  • Повишаване ефективността на продажбените процеси;
  • Увеличаване броя на посетените обекти/ клиенти на ден;
  • Многократно съкращаване времето за извършване на продажбите;
  • Елиминиране на грешките при набиране на информация и данни;
  • Намаляване цената на труда;
  • Дилърите имат постоянен достъп до фирмената база данни дори извън офиса;
  • Пълна синхронизация на продадена, върната и останала стока чрез безжична връзка със склада;
  • Прозрачност на процесите и възможност за наблюдаване работата на дилърите, техните дневни продажби, печалби и времетраене на дадена продажба;
  • Бърза възвръщаемост на инвестицията;
  • Висока удовлетвореност на клиента;
  • Повишени продажби и цялостна интеграция на фирмените процеси.